Kovin oli tämä imelää, mutta hyvää :)

Torttua valmistin Pullahiiren julkaiseman ohjeen mukaan.
http://pullahiiri.com/blog/2245651/nopea-banoffee/

lauantai, 9. tammikuu 2010
Kovin oli tämä imelää, mutta hyvää :)

Torttua valmistin Pullahiiren julkaiseman ohjeen mukaan.
http://pullahiiri.com/blog/2245651/nopea-banoffee/

31 vuotias kolmen lapsen äiti harrastelee näin Savossa.
Kuvat ovat omiani -ethän kopioi niitä-
Kommentteja otan mielellään vastaan.
Kommentit